Heb je een klacht over (de bezorging) van je bestelling?

We doen ons uiterste best om je snel en goed van dienst te zijn. Toch kan het wel eens voorkomen dat er iets misgaat. We willen je dan graag goed van dienst zijn. Heb je een klacht? Maak deze dan binnen 48 uur na ontvangst van je bestelling aan ons kenbaar. Wij zullen dan in overleg met jou het probleem zo snel mogelijk oplossen. Stuur je de klacht per mail? Vermeld dan alsjeblieft het Bestelnummer en je telefoonnummer in de mail, zodat we contact op kunnen nemen met je. Liever bellen? Dat kan van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur op 026- 363 84 59.

We hechten er veel waarde aan als je een klacht bij ons meldt. Schroom dus niet om contact op te nemen.

Leidt contact opnemen met ons niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.